

TEHNOLOGIJA ČIŠČENJA
EDINSTVEN IN PRVI TOVRSTNI SISTEM ČIŠČENJA, ki uporablja plin in TEHNOLOŠKO EKOLOŠKO ČISTILO
ZA RAZVOJ TEHNOLOGIJE JE BILO POTREBNIH VEČ KOT 10 LET IN ima ZA SVOJ RAZVOJ Vse potrebne CERTIFIKATE
PROCES ČIŠČENJA je popolnoma varen ZA MOTORNI SISTEM IN NJEGOVE KOMPONENTE
ČIŠČENJE IMA VELIKO POZITIVNIH UČINKOV NA MOTOR IN MOTORNE KOMPONENTE (TIŠJE DELOVANJE, MIRNEJŠI TEK MOTORJA, MANJŠI IZPUST CO2, MANJŠA PORABA, ITD)
DOVRŠENO TEHNOLOŠKO ČISTILO JE OKOLJU PRIJAZNO, NE VNETLJIVO IN BREZHIBNO

DELOVANJE DEKARBONIZACIJE
Dekarbonizacija omogoča celostno čiščenje ogljikove nesnage vsakega motornega sistema.
Čiščenje ogljikove nesnage dosežemo z dvojno močjo plina in tehnološko–ekološkim dovršenim čistilom.
Dekarbonizacija je primerna za vsa vozila z motorji na notranje izgorevanje (bencinski, diezelski, plinski agregat, itd…).
Postopek je priporočljiv za vse vrste vozil tako za osebna, tovorna vozila, avtobuse, gradbeno mehanizacijo, kot tudi plovila.
Proces dekarbonizacije poteka preko matične enote, ki preko elektrolize vode, vodika dobimo obogaten tekoči plin. Obogatenemu plinu dodajamo ekološko dovršeno čistilo. Preko prostega teka motorja in doziranja mešanice obogatenega plina in ekološko dovršenega čistila dosežemo reakcijo izgorevanja ogljikove nesnage.
Dekarbonizacija je preprost in varen proces, ki pri svojem delovanju ne uporablja kemičnih sredstev in je okolju prijazen postopek. Pri samem procesu ni možnosti, da bi prišlo do poškodb vitalnih delov motorja.
NEVARNOSTI OGLJIKOVIH OBLOG
Vbrizgalnik goriva (šoba)
Ogljikova nesnaga prekrije vbrizgalni del in s tem povzroča ne enakomerni vbrizg. Zaradi slabega dovoda goriva sistem povečuje pritisk v vbrizgalni šobi in tako pride do poškodb vbrizgalne šobe

Svečka
Ogljik se nabira na vžigalnem delu svečke. S tem se zmanjša moč iskre in posledično pride do zamika eksplozije v cilindru.
Pri zamiku eksplozije pride do nepopolnega izpuha.

Glava motorja
Ogljikova nesnaga na glavi v predelu cilindra bodo zmanjšale hladilni učinek motorja. Moč in ekonomija motorja sta zelo zmanjšani.

Bat
Nalaganje ogljika na bat in batne utore povzroča težje delovanje batnega sistema. S tem se ustvarja večje trenje in obraba vitalnih delov batnega sestava. Obročki popokajo in tako pride do izpusta olja v predel, kjer se ustvarja mešanica zraka in goriva.

Valj motorja
Obloga ogljika na vrhu bata ustvarja večjo vročino,
kar povzroča pred-vžig in deflagacijo, kar bo zmanjšalo življenjsko dobo motorja.

Vetili
Kopičenje ogljika na delovni površini ventila in njegovega sedeža povzroča, da se bo ventil ohlapno zaprl, posledično pride do puščanja mešanice goriva in zraka.
Motor ima s tem oteženo delo, kar s časoma privede do večjih okvar. Prvi znaki okvare motorja so težji vžig motorja.


ZAKAJ DEKARBONIZACIJA MOTORJA
PREPREČIMO VEČJE OKVARE MOTORJA
S PREVENTIVNIM ČIŠČENJEM MOTORJA PRIHRANIMO DENAR:
- Preventivno čiščenje motorja, povečujemo življenjsko dobo vitalnih delov motorja in njegovih komponent.
- Popravilo oziroma menjav turbine nas stane med 800€ in 1.500 €
- Menjava katalizatorja nas stane med 400€ in 2.200€
- Čiščenje DPF filtra se prične pri 250€, menjava DPF filtra pa nas lahko stane tudi 3.100€
- EGR Ventil pa nas stane med 200€ in 600€
ZMANJŠAMO SLABO IZGOREVANJE
PRIHRANIMO NA PORABI GORIVA
NIŽJI IZPUSTI CO2
VRNEMO ODZIVNOST IN SVEŽINO MOTORJU
PREDNOSTI DEKARBONIZACIJE
MANJŠA PORABA GORIVA
Pri večini vozil, ki delujejo na plin / bencin lahko prihranite do 15%.
Pri vozilih z dizelskim motorjem pa se prihranek lahko celo poveča do 20%.
Učinkovitost se povečuje glede prostornine motorje. Večja je prostornina motorja večji je prihranek pri gorivu.
ČISTEJŠI MOTOR
Dekarbonizacijski postopek očisti ogljikovo nesnago iz vitalnih delov motorja (sesalni in izpušni kolektor, ventili, EGR, bati, turbina, katalizator, DPF in izpušni sistem)
Po opravljenem postopku, se bo delovanje motorja umirilo (zmanjša se hrupnost), motor ima mirnejši tek in manjše trenje med samim delovanjem
Poti od vbrizga do izpuha so lažje prehodne in s tem pridobimo na moči motorja
Vžigalni del sestave motorja je čist in s tem so podani optimalni pogoji za dajanje iskre
Pri manjšem trenju in lažjem izpuhu se v motorju se temperatur delovanja motorja znižajo in to vpliva tudi na delovanje motornega olja. Motorno olje ne presega delovne temperature in posledično je mazanje motorja bolj optimalno
Podaljšamo življenjsko dobo turbini, katalizatorju, EGR ventilu, itd…
POVEČANA MOČ
POSLEDICA ČISTEJŠEGA MOTORJA, KI SMO GA DOSEGLI S POSTOPOKM HHO ČIŠČENJA JE DA BO vaš motor deloval veliko bolj gladko IN MIRNO.
POVEČA SE MU MOČ DO 20%.
HHO plin, kisik in vodik gori 200-krat hitreje kot bencin. HITREJŠE izgorevanje očisti ogljikove ogljikove obloge od vbrizga do izpuha. S tem so dovodne in izpušne poti bolj prehodne, motor lažje „diha“ in deluje z manjšim trenjem.
Mešanica goriva in zraka ima optimalne pogoje za eksplozijo, izpušni plin ima čistejšo pot in doseže hitrejšo pot do izpuha.
Posledično ima motor povečano moč delovanja pri nižjih temperaturah.
KAJ PRINAŠA DEKARBONIZACIJA?
V preteklosti je bilo odstranjevanje usedlin ogljika iz delov motorja del urnika vzdrževanja vozil, kar je zahtevalo dolgotrajne postopke ali drago opremo in kemikalije. Tehnologija HHO to spreminja. HHO čistilec za ogljik 6.0 je primeren za kateri koli bencinski, plinski, dizelski motor, premični ali statični motor in se uporablja za odstranjevanje kopičenja ogljika na široki paleti motorjev.
Servisiramo vse vrste motorjev osebnih avtomobilov, športnih terencev, tovornjakov in dostavnih vozil, motociklov, avtobusov, vseh ladijskih plovil, pa tudi kmetijske in gradbene opreme ter generatorjev električne energije. HHO čistilec ogljika 6.0 porabi vodo z elektrolizo v njene sestavne dele; čisti vodik in kisik. Ta plinska mešanica se zdaj pogosto imenuje HHO.
Z motorjem v prostem teku se HHO s čistilom preprosto dovaja v zgorevalno komoro skozi sesalnik zraka, kjer gori skupaj z gorivom, da reformira vodno paro. Kombinacija obogatitve vodika in kisika ustvarja pogoje za nežno izgorevanje ogljika iz bata, ventila in drugih komponent, da nastane ogljikov dioksid in vodna para. Poleg tega nastala vodna para zaradi visoke temperature ne more kondenzirati. Tako učinkovito s paro očisti zgorevalno komoro in pripadajoče komponente od znotraj.
Po drugi strani čistilec ogljika preprečuje, da bi čiščenje vstopilo v dovod zraka v izpušno cev, še več, tvori zaščitni film, ki se prime na dele motorja.
Gre za preprost postopek, ki ne zahteva razstavljanja delov motorja ali uporabe škodljivih kemičnih izdelkov. Obloge ogljika se postopoma odstranjujejo in izpuščajo skozi izpušno cev.
